Apr 20, 2008

++mood:swing...++

salam....
arini bape aribln eh??
20/4 da...
adeh...
lg 10 ari je lg peluang aku nk anta borang kt uniten tu..
ish..mne leh..kna anta gak nih...
kalo x ,aku x leh msuk sne...
aku nk sgt msuk sne...
hrp2 dpt la msuk sne...

erm..
sok,aku balik penang...
26/4 aku test jpj...
fuuhh...
masih ingtkh aku tentang kereta ini?
adeh...
mood plak lately ni x btol sket..
GUA.com ar nih!!
ade plak leh mengong wktu2 kritikal cmni...
sume forumers da bengong da...
masing2 kebusanan thp maut...
bak kate pisyah.."GUA ni lg dasat dari dadah..aku da ketagih gile.."
ngeh......tu baru pisyah...
polis lak..
"aku gian gle nk merepek lam tu weh.."
tu antara 2 org forumers lam GUA yg otai...[diri ini jua..]
yang laen jgn cakapla...
memasing da blur tahap gaban nk beranak da skg nih...
sume da addict nk merepek lam tu...
masing2 da rapat cm da knal 5 taun da...
so sesape yg x TERjenguk lagi GUA...
sila lah menjenguk..[bkn skrg ye..GUA ngah mengong]
kalo ternampak nick2 yang ske paritkan thread,itulah kami....
kanak2 riang ria yg kaki parit thread org....

ok la...adios...
astalavista..

No comments: