Apr 30, 2008

++pandAngan daRi aKu..++

salam.....
this morning my fren, tnoe ask me to read her blog...

bak kate die la...
ayat sedey,emo lam entry die arini...

yup!!i really agree with her entry...


pada aku...

diri kita je nmpk yg kita ni da remaja...
da besar..
da boleh wat sume benda sendiri...

konon2 da independent la...bajet la tu..


tp..reality nye..

diri kita tak sebagus tu..
kadang2 kita still perlukan pertolongan dari parents kite kan??
specially kewangan la...

konon2 da keja skg,da x yah mintak2 dwet kt dorg...
tp ade x kita pikir yang kita blaja tu guna dwet sape..
m
onthly income come from whom?

heh...kdg2 aku pon cmtu gak..ilang ingatan sal tu....


kalo bab hang out ngn kawan2...

for me..its kind of difficult for me to hang out with my frens...
agk ssh nk mntk izin nk keluar...

tmbh2 g skang ni banyak sgt kes...

salu nye kalo aku nak keluar mesti ade pesan ni..;

"balik sebelum pkul 6..."tp,ade gak telajak.hehe...('',)
"jaga diri,peribadi.."





yg pasti....

pada mereka....

kita masih seorang kanak-kanak;

yang perlukan perhatian..

yang perlukan nasihat....




**amcm tnoe???ok x aku nye pandangan...ngeeeeeeee................

1 comment:

tNOe said...

pod!!

bagus!!!

:p

kau hebat!!

hahah