May 19, 2008

++my dear specky...++

salam....

lepas cite laptop ku yang terjatuh itu...
kini muncul pulak kisah baru...
spek aku lak hancur!!!!
spek tu hancur pada pukul 5.15 pm hari sabtu [17/5/08]
isk3..nanges wooo masa first2 tgk spek aku tu patah....
sedey maa...3 taun spek tu berjasa kt aku...isk3.....



spek ku yg da jd arwah....

actually..xde la ancor sgt pon..
bingkai die patah je..mula2 ingat leh baiki..
pas ayah aku tgk,x leh dibaiki ghupenya..

so.......

semalam..
aku and family g la menara optical..
wat spek....

then,arini...
aku da selamat pakai spek da......



spek ku yg baru...ehem,acap..jgn jelesh ye....




sekian..cite sal spek aku....


**thanx to ibu ayh....syg ibu ayh!!!!

1 comment:

SaRaH said...

spek anda hancur pada hari lahir sy? owh, tidak...
5.15, kalau ikut format 24jam sama dgn 17.05 jgk kan.. strategik timing la... :)