May 17, 2008

++my deary lappy..++


salam...

alkisah kaitan tajuk...


pada suatu petang yang bening....

ketika yahanda ku meminta untuk mencari sesuatu di bawah katil...
aku mengangkat tilam lalu terlanggar laptopku yang ade di atas side table sblh
katil...

dan laptop ku yang memang sudah hampir tercabut skrunya di tepi skrin terjatuh..


boleh la dikatak
an agak dhaif keadaannya ketika itu...

laptopku....


semalam....
ketika aku sdg elok berym dgn seorg teman...

side sblh kiri laptopku tercabut skru...
agak terkejut pada mulanya...

terus aku off ym,off laptop dan aku menja
di seorang mekanik laptop..hehehehe...
setelah sejam berhempas pulas membaiki side tu,

malangnya.....
tidak berhasil....isk3......................

hanya menunggu ma
sa shj laptop kesayangan ku ini ditukar....huhuh.....

sisi laptop yg tercabut....



kini..

aku dalam proses nak memujuk tukar
laptop....
isk....

impianku...




dell inspiron 1525...


dell inspiron 1420 ...





adios amigos..wasalam....

No comments: