Dec 6, 2008

emo..

salam...

sblm aku teruskan menulis, suka aku berpesan...
n3 ini sangat emo..:puteh_15:
mungkin gaya bahasa nye akn menjadi agk kurang sopan...
harap maklum...


kisah bermula mcm ni...

ptg td, aku merayau2 di page rkn2 ku dlm myspace...
sdg aku merayau2, aku terjumpa page slh sorg junior ku..
which is blh dikatakn rkn kpd junior yg tlh membuat aku nye minggu2 terakhir form 5 menjd sgt x besh!!
page nye ade menunjukkan benda yg menyebabkan aku teringat kejadian seminggu sblm spm..

ohhh..msti korg trtanye2 ape kjadian yg jd masa form 5 tu...
erm..sori la sume..kejadian tu x dpt aku reveal kn di sini..agk peribadi..
hanya aku dan rkn2 saje yg tau...
tp kejadian tu sgt.sgt.sgt.sgt S.I.A.L....
menjadikan aku sgt.sgt.sgt.sgt.sgt.sgt popular di kalangan batch mereka...

pdhl, bg aku..
kejadian tu terjadi di luar sekolah..
tp junior2 yg agk dan kononye BAGUS ini tlh mengheret kejadian ini kedlm sekolah..
aku masih ingt sampai skrg,
mate dorg memandang aku...
gaya dorg masa aku lalu kt dpn dorg..
mulut dorg yg berkata masa aku di dpn mereka..
ayt dorg masih lagi ade dlm pale otak aku ni..!!

ayt di bwh ini sgt kurang ajar..sila tutup mata anda..dan jgn bace..

"eh,hello korg!!!
ape..bajet korg tu bagus sgt?
hal org lain korg nampak sgt la!hal kwn2 korg ade korg nmpk???
bajt bagus ar!baik sgt la konon kalo da jd prs tu?
eh blah laaaaa!!
ingt aku tatau ape korg wat kt luar?
heh..konon kalo rpt ngn kaunselor tu blh la tutup benda korg wat tu?
huh..blah laaaa!!!!
sampai mati aku x kn lupa ape korg wat kt aku!!smpi mati weh!!!!
konon ko suh kwn ko mntk maap kt aku dulu, aku da maapkn la??
masa jumpe aku taun ni tesengeh2 mcm hape..
bajet aku da lupe ape korg wat aku??
korg tau x betapa tensennya aku masa tu???bodo arrrr!!"

:sobrakana::sobrakana::sobrakana::sobrakana:

1 comment:

ciK aMoi said...

cik pinat dh mengamuk...