Mar 12, 2009

special entry 2..



:hi:

salam semua...!

hari ni 12/3 kan??

konpem2 la semua calon spm 2008 da dpt result..betol x?
ke ade lagi yg tak amek result die neh???
:mKorek:

okeh2..entry neh special untuk semua candidate yg da dpt result tadi...




to my deary bro n sis...

hey...korang da dpt result kan?amacam?okeh tak?
kalo okeh..
TAHNIAH!!well done
:mGelak:

yang tak berapa nak okeh tu..

jangan la sedey2..
jangan give up..
dulu aku pon dpt result memang cukup makan je lepas kredit..
aku pon penah give up jugak pas dpt result tu..
rase macam sgt tak berguna da diri ni..sebab da kecewakan semua yg mengharap..

tapi, pas muhasabah diri..
tak bermakna bile kite gagal untuk dapat yang terbaik masa spm, kite da tak boleh dapat yg terbaik in future..
selagi korang boleh berusaha, selagi tu la korang kena usaha..
jangan rase down sangat..
just pikir yang kite akan hadapi satu lagi tempoh pembelajaran yang penting..


tunjukkan dekat orang yang anda boleh bangkit selepas terjatuh...
tunjukkan pada orang yang anda boleh keluar dari lubang kegagalan..
tunjukkan pada orang yang anda boleh lakukan yang terbaik..
tunjukkan pada orang yang anda boleh menyaingi orang yg dpt result spm baik..



for me, spm is just the beginning of learning process..
fail spm doesnt mean that u'll fail forever..
plus, kalo berjaya spm pon, tak menjamin yang korang akan berjaya sentiasa..

:mKorek::mKorek:

pssttt...result kat atas tuh bukan result aku...aku dulu dpt 3A je..bodokurang pandai je aku dulu neh...


:pandaGeli_26:

14 comments:

ciK aMoi said...

mati2 ngat tu result ko..haha
ko 3A? aku 2A je? haha

p.i.n.a.t said...

ngahah...bkn seh...aku kn kate dlu result aku trok..

ciK aMoi said...

teruk2 pun dpt buat foundie..
aku ni hanya utk dip je

MH said...

saya dpt 2A aje :(

ciK aMoi said...

MH nak merendah diri laks

p.i.n.a.t said...

amoi-> rezeki la weh..rezeki tu ade kt mne2..cari je la..msti ade punye..

mh-> zmn bile 2A tuh?lalala:p

ciK aMoi said...

apakata ko post result betul ko..haha

p.i.n.a.t said...

result btol aku buruk la weh..byk sgt urup nye..lalal~

ciK aMoi said...

dari A sampai G sume ada ke?
haha

p.i.n.a.t said...

aish..kalo ade G xde la aku tecangak kt uniten ni weh..
smpi D sudey..lalal~

ciK aMoi said...

Aku sampai E
sape ag hebat? haha

p.i.n.a.t said...

hahaha...yela..ko hebat..lalal~

Cik Peanut said...

wah2x..peanut ingat kamu punya result tu..hehehe
peanut pun cukup2 makan je..
lalalalla

p.i.n.a.t said...

ngaaa..bkn deh..result ku tidak selawa itu...:p