May 10, 2009

happy mother's day,ibu!




hari ni 10 may..
hari ni hari ibu..
hari ni sume org sambut hari ibu dgn ibu masing2..
hari ni sume blog penuh dgn ucapan hari ibu..

dan hari ni pinat,
sebagai seorang ank yg degil mau ucapkan selamat hari ibu kepada ibu saya..

ibu,selamat hari ibu..
ye,kak long byk wat ibu sedih.
banyak wat ibu risau..
but,seriously..kak long tak penah niat pon nak buat macam tu..
mungkin sebab perasaan seorang remaja yg suka memberontak buatkan kak long mcm tu..
kak long mungkin tak rapat dgn ibu..
kak long mungkin tak banyak cakap dgn ibu..
tapi,kak long tak penah tak sayang ibu..
sikit pon tak penah..
kak long bukan seorang yang pandai nak tunjuk dan kongsi perasaan..
memang fail sangat2 la bab-bab perasaan ni..
ape yg pasti..
KAK LONG SAYANG IBU SANGAT2!!
terlampau sayang..
walopon ibu jarang ade kat rumah..
tp,kak long tetap syg ibu..
i'm sorry for what i had done to you and maybe will done..
tak penah niat nak buat..tak penah pikir nak buat..
i'm so sorry...
i love you sooo much!!


yess..pinat bukan seorang yg pandai wat ayat bunga2..sastera..

5 comments:

aminsahari said...

bkn bunga yg jd pnyeri
bkn sastera yg diambil kira

tp kasih syg ibu pd kte sume.. =)

bulan bintang capricorn said...

yup2..
btol2..
even simple pown..
yg penting ikhlas 2..
:)

p.i.n.a.t. said...

amin,bbc..
iyep2..
yg penting ikhlas..

ummuafif said...

Ibu pun sayang kak long juge..
tapi ibu rindu nak peluk kak long..
ibu teringin nak duduk sembang-sembang dengan kak long..
ibu ingin nak manja2 dengan kak long,
Nanti kalau ibu dah pergi dari dunia ni.. sian kak long tak dapat nak peluk ibu , nak cerita2 ngan ibu..

Kalau ibu rindu kak long, ibu ingatkan balik waktu kak long kecik2 dulu.. kaklong selalu duduk belakang ibu.. cium ibu. sebab sekarang ibu dah tak dapat rasa semua tu. Pelukan kak long dah tak seerat dulu, perkataan kak long dah tak semesra dulu.

Ibu tak boleh nak harap lebih dari anak ibu jika ibu sendiri pun tak boleh beri yang terbaik untuk kak long..

Terima kasih kerana masih menerima ibu dan menyayangi ibu walau pun kak long tak dapat nyatakan dan tak dapat nak tunjukkan.

IBU JUGA SAYANG KAK LONG SANGAT-SANGAT DAN SENTIASA MENDOAKAN KEBAHAGIAAN KAK LONG DUNIA AKHIRAT

RieNa said...

huhuhu~!!
nape acik yg nangis sedangkan kata ibu tu utk kak long?? aiyaaa...

blk umah ma nanti nak tido atas riba tok ma sambil bercerita apa yg jadi hari ni....