Oct 12, 2009

convo di uia.

salam..

ahad(11/10/09), abeskan masa di uia,gombak.
starting from 12 noon till 6 pm..
attend my aunt's convo..
end up sampai umh kul 9 mlm++ kot..
sbb singgah umh jiran makan2 di situ..
ohhh..before that,jem gilosss ats jalan.tu yg lmbt smpi.huhu~

gile lame nak mam**s kt situ.
da ar dgn panas ya hamaattt..
agak terbakar muka aku di situ.
panas.rimas segala mende ar..
kaki sakit lg.

kalo aku tau lame gitu,aku pakai slipar jepun toilet tu je.
ni tak,da ar ngn heels bagai.
sakettttt..
xleh aku nk berlari lintang pukang kt dataran tu.
terpaksa cover cun.
ceytt..
tp ade aku kesah?
masa dok tgu sempat g aku berlunjur kaki dan membuat dataran itu seperti "ini dataran pinat yg punyaaaaa"..

here the pics..
byk..tp mls nk sumbat.
tgk la serba sedikit tu..





owh..sila abaikan aku yg nmpk seperti gmok di atas dan kecik di bawah.

bughuk la rase pakai bju tu.heh.

eh.eh..ade pertanyaan la..
no sape yg kol my num kul 8 pg td??
x save lak no tu.
to sape yg kol tu,ade mende penting ke nk ckp??
no credit to kol back.sekian~

4 comments:

Syida Shukor said...

mety berangan nk amek scroll kn? ehehe

p.i.n.a.t. said...

syida-> ahahaha..tau xpe..x sbr..lalal..XP

RieNa said...

knape gmbar acik takde?? knape????

p/s: mcm kenal baju kurung syaza tuh.

p.i.n.a.t. said...

da acik x mai..
mmg la xda..

eheh..mmg knl pon.