Nov 23, 2009

sempurna.

terpikir.

manusia seringkali tak pernah bersyukur dgn ape yg die ade.
betol kan?
selalu nk mencari kesempurnaan.
pdhl kite lupe yg manusia tu takde yg sempurna.

mende ni selalu jd dlm perhubungan.
kite salu nk cari pasangan yg sempurna sampai terlupa melihat diri sendiri yg tak sempurna mana.
slh satu sbb org pasang sampai 2 3 bf/gf sbb die nk mencari yg sempurna.
kekurangan b/gf pertama menjadi kelebihan b/gf kedua.
and vice versa.
sebok nk cari yg sempurna.
sdgkn tak sedar diri sendiri byk kekurangan.

terpikir.
kenapa perlu mencari yg sempurna?
bg aku,
cukup la psgn aku tu dpt menampung kekurangan aku.
dan aku dpt menampung kekurangan diri dia.
dpt terima buruk baek aku.
dan aku dpt terima buruk baek die.
enuff with that..

tp da naluri kan..
manusia sentiasa rase x prnh rase puas dgn ape yg die ade.
kdg2 aku pon mcm tu jgk.

hee~
amek ko.
pagi2 buta da wat entry KBKK..
soklan pg ni,
sila nyatakan salah satu sbb kenapa ramai org memasang bf/gf ramai2..?
ahahah..

5 comments:

RieNa said...

oit, dok tulis blog ja, Nawal teriyak nanti tak dengaq pulak.

aminsahari said...

jawapannye.. jeng3..

- nak sgt cari yg sempurna.
- x pernah puas dgn ape yg ade.
- x bsyukur.
- x sdar diri snirik byk kurangnye.

*pinat.. manyak nye jwpn..
bape markah nie? ;p

keSENGALan teserlah.. said...

wakakakaa..
soklan serius nieh..
tak dapek den nk menjwabnyee..
haha..
orng yg pasang byk2 tuh je tahuu sbbnyee..

p.i.n.a.t. said...

achik-> xde nye.
nawal elok ja glak2 ngn k.long die neh.

amin-> aku ske jwpn ko..ahah..
full mark!

zatie-> soklan kbkk neh..
kna byk gune otak.huhuh~

aminsahari said...

bukan aku yg psg byk2..
byk satu jee.. ;p