Jun 24, 2010

adik2,sila jgn jadi macam saya.

saya anak yang teruk..

saya tak mampu nak cakap sayang dekat ibu ayah secara lisan.
saya tak mampu nk express rasa sayang dengan perbuatan.
saya tak mampu nak bagi kebahagiaan pun dekat diorang.
saya tak mampu nak tunjuk betapa pentingya diorang dekat saya walau seminit.

saya ada dekat penang dah dekat 2 minggu tanpa ibu ayah..
tapi,saya tak mampu nak cakap hatta sms ibu ayah untuk cakap betapa rindunya saya dekat diorang.

mungkin saya dah terlampau terbiasa tak mengexpresskan rasa sayang secara zahir sampai saya jadi macam ni.
stiff.kayu.kaku.kekok.


saya teruk kan?

sekian,terima kasih.

3 comments:

Fay Nana (Cik Fana) said...

ye kadang-kadang saya macam tu jugak. -_-"

기희 said...

ye mcm Fay, Izzi mcm tu gak.. kadang2 tatao nak express mcm mana.. hehehe nek bas express pandai la..

p.i.n.a.t. said...

fay,kihee-> tu la pasallll...><"
bab naek bas express mmg pandai sgt2..ehehe..XP