kamu sangat comel la budak!

by - 5/13/2010 04:57:00 PM

salam..

tadi pergi teman syaza buat medical check up kat klinik bangi..*almaklumla...budak nak masuk u..*
lama gilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
orang tak ramai..but,nak tunggu nombor tu,lama tak hengat la...pukul 2 datang,pukul 4 baru balik.
kat klinik ni,med checkup dari pukul 2 sampai 4ptg...

and yes,memang ikut jadual la kitorang neh..
datang pukul 2 ambik nombor bagai,pukul 4 baru abis check up kat doc...
perghhh~seingat aku dulu la..time aku checkup takdela pulak selama ni..
haihaihaihaih~


sebelum tu,pergi ambik ic..
muka aku sumpah tembam!
err..tapi much more better la dari ic masa darjah 6 dulu..sumpah buruk!


eh.eh..tapi ni bukan la tujuan aku nak tulis..
sebenarnya aku nak tunjuk gambar budak yang aku jumpa tadi kat klinik.e.
sumpah tembam gilaaaa!serius comel!pipi bulat!rasa macam nak gigit2 je pipi dia...
"achik,kalo cakap sarah tu tembam,budak ni extra tembam dari sarah!!"
dah la kulit putih...perghh~comel gila kottt...!
here.here..some of her pictures..
err..kepada ibu humaira ni,mohon maap la ye,saya amek gambar dia tak mintak izin makcik dia tadi..heee~
jadi paparazzi aku amek gambar dia ni..hohoho~


see.see..tembam tak tembam pp dia...


hailahhhh...apesal lah kau ni comel sangat??

macam tau2 je aku amek gambar dia neh..elok je wat muka comel camtu...grrr..~

comel kan?comel kan?
rasa nak cubit2 je dia tadi...geram gilaaaa!
umur dia baru 3 tahun,tapi cakap macam umur 4 5 tahun da..pandai cakap owhhhh~
tadi auntie dia ni ada tunjuk gambar dia macam amani(adamaya)..serius,memang ada iras amani sikit...
tengok kat depan2 pon ada macam amani jugak....memang comel......~


ehem:kalau nawal tembam macam ni,alamat pp dia memang da jadi mangsa gigitan aku la....
eh..tak sempat aku gigit,umi dia gigit dulu da....ahahahah~

ehemehem: harini adamaya last kan??wajib tengok!!!


You May Also Like

8 say,"hello awak!"